E-mail marketing – budowanie relacji z klientem

FirmBee / Pixabay

Klient jest najważniejszy
To, że dobry i bezpośredni kontakt z klientem to podstawa dobrego funkcjonowania firmy w każdej branży wiadomo od dawna. Prawdą naszych czasów jest fakt, że Internet jest dziś podstawowym narzędziem funkcjonowania, także na rynku. E-mail marketing to forma marketingu, która łączy w sobie te dwie obserwacje poprzez wykorzystanie poczty elektronicznej do komunikacji z klientem. W ten sposób pozwala ona na proste tworzenie baz adresowych, zarządzanie nimi, a nawet tworzenie całych schematów komunikacyjnych. Zdaniem specjalistów ma on służyć budowaniu dobrej relacji z odbiorcami naszych usług i tworzyć tzw. lojalność konsumencką.


Prosto, tanio i uniwersalnie

Z pewnością ogromną zaletą, jaką daje e-mail marketing jest możliwość w bardzo szybki i prosty sposób dotarcia bezpośrednio do indywidualnego klienta. W końcu komunikując się z kimś mailowo wchodzimy w bardziej personalny poziom relacji. Jest to też prosty w użytku system oraz stosunkowo niedrogi, jeśli spojrzymy na inne dostępne metody reklamy. Poza tym marketing mailowy nie ogranicza się do żadnej konkretnej branży, ale dobrze wykorzystywany może być z powodzeniem stosowany przez praktycznie każdą firmę.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*